Διατροφή στο γραφείο: Κι όμως, μπορεί να είναι ισορροπημένη! - TFM.gr

Διατροφή στο γραφείο, ένα ζήτημα που μας απασχολεί ιδιαίτερα τον Σεπτέμβρη (ή να πούμε καλύτερα από τον Σεπτέμβριο και έπειτα). Έχουμε γυρίσει από τις διακοπές μας, όπου απολαύσαμε χωρίς τύψεις το φαγητό μας και τώρα καλούμαστε να επανέλθουμε στις παλιές συνήθειες.

Μία από αυτές είναι και η ισορροπημένη διατροφή στο γραφείο. Μπορεί να ακούγεται δύσκολο με τα απαιτητικά ωράρια, που οι περισσότεροι έχουμε αλλά τίποτα δεν είναι αδύνατο. Ενημέρωση, καλή οργάνωση και συνέπεια χρειάζεται, για να πετύχεις αυτό τον στόχο!

Διατροφή στο γραφείο: Απαιτητική όπως η εργασία σου

Η σύγχρονη καθημερινότητα απαιτεί πολλά από εμάς και κυρίως ενέργεια, πνευματική διαύγει και ταχύτητα ώστε να προλάβουμε να κάνουμε όσα πρέπει.

Για να έχουμε με διάρκεια τα παραπάνω skils, χρειαζόμαστε μικρά, συχνά και ισορροπημένα γεύματα. Γιατί;

Η έλλειψη σιδήρου, ψευδάργυρου, μαγνησίου, φολικού οξέος, καθώς και η έλλειψη βιταμινών του συμπλέγματος Β δημιουργούν προβλήματα στην εγκεφαλική λειτουργία και στο κεντρικό νευρικό σύστημα. Έτσι μειώνεται και η εργασιακή απόδοση.

Αντίστοιχα, η έλλειψη της βιταμίνης Β12 μπορεί να προκαλέσει απώλεια μνήμης, σύγχυση κι αδυναμία συγκέντρωσης. Οπότε φροντίζουμε να λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά μέσα στην ημέρα και φυσικά σε ώρα εργασίας.

  • Μικρά και Συχνά Γεύματα
  • 1, 5 λίτρα νερού. Ημέρα

Η ποιοτική διατροφή, τα μικρά και συχνά γεύματα συμβάλλουν στην καλύτερη σωματική και πνευματική λειτουργία του οργανισμού, προσφέροντας ευεξία, ευφορία κι ενέργεια.

 Χρήσιμα και πρακτικά tips για την καθημερινότητα

  1. Προετοιμάζουμε το φαγητό μας από την προηγούμενη μέρα.
  2. Οργανώνουμε τις ώρες μαγειρικής για τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα.
  3. Φροντίζουμε ώστε το διαιτολόγιό μας να περιλαμβάνει όλες τις τροφικές ομάδες.
  4. Προτιμούμε παρθένο ελαιόλαδο, αντί κάποια dressing (εκτός αν είναι σπιτικά και γνωρίζουμε τα υλικά)
  5. Μασάμε καλά κι αργά, αφιερώνοντας χρόνο σε κάθε γεύμα μας.
  6. Δεν παραλείπουμε τα ενδιάμεσα γεύματα του δεκατιανού κι απογευματινού. Αυτά τα γεύματα μάς ισορροπούν τη γλυκόζη στο αίμα και βοηθούν να μην πεινάμε συχνά.
  7. Μπαίνουμε στη λογική του mindful eating και δεν «πέφτουμε» με ορμή στο φαγητό. Λένε πως τα χέρια μας είναι η προέκταση του εγκεφάλου μας, επομένως ο τρόπος που θα χειριστούμε το «μαχαιροπήρουνο» εξαρτάται άμεσα από τον τρόπο σκέψης μας.
  8. Δεν κάνουμε skip στο πρωινό. Αντιθέτως απολαμβάνουμε ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό γεύμα με δημητριακά χωρίς προσθήκη ζάχαρης, γιαούρτι, φρέσκα φρούτα, πίτουρο βρώμης, λιναρόσπορο ή αβγά με βραστή γαλοπούλα και σαλάτα.

Write A Comment